Kwartet 1 – TOPLESSEN: hoe cognitieve psychologie kan leiden tot beter leren (sept - nov 2019)
Prof. Paul Kirschner; Dr. Gino Camp; Tim Surma, Msc. (Open Universiteit)

 

Kwartet 2 – De leraar als expert (nov 2019 - jan 2020)
Prof. Jan van Tartwijk en Dr. Luce Claessens (Universiteit Utrecht)

 

Kwartet 3 – Wat je voor lezen moet kunnen en weten (feb - april 2020)
Prof. Anna Bosman en Dr. Erik Meester (Radboud Universiteit)

 

Kwartet 4 – De school als professionele leergemeenschap (sept 2020 - nov 2020)

Prof. Wilfried Admiraal en Simone Rijksen, MSc. (Universiteit Leiden)

 

Kwartet 5 – Gebruik maken van buitenschoolse kennisbronnen van leerlingen (nov 2020 - jan 2021)
Prof. Monique Volman en Louise Verhoef, MSc. (Universiteit van Amsterdam)

 

Kwartet 6 – Curriculumbewustzijn en -bekwaamheid (feb 2021 - mei 2021)
Prof. Susan McKenney en Dr. Nienke Nieveen (Universiteit Twente) i.s.m. met SLO

 

Kwartet 7- Jij als teacher leader (okt 2021- januari 2022)
dr. Marco Snoek (Hogeschool van Amsterdam)